Kontakt

061 2918700

sp@bytyn.pl

Prezentacja o szkole

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji o szkole

Link do prezentacji

Wycieczka Kraków i okolice

18-06-2019

O tym, że podróże są niezwykle atrakcyjnym elementem procesu dydaktycznego mieli okazję przekonać się uczniowie Szkoły Podstawowej w Bytyniu. Wczesnym rankiem - 10 czerwca wyruszyliśmy w niezwykłą podróż do królestwa małopolski – Krakowa.

Pierwszego dnia zawitaliśmy do muzeum Jana Pawła II w Wadowicach, gdzie dzieci miały okazję poznać historię polskiego papieża.
      Kolejnego dnia zwiedzaliśmy Wieliczkę. Przeszło dwie godziny po kopalnianych korytarzach upłynęły bardzo szybko i sprawiły uczniom wielką radość. Zaopatrzeni w pamiątki wyjechaliśmy na powierzchnię.
      Trzeciego dnia przyszedł moment na drobne przyjemności. Trzygodzinny pobyt na basenie sprawił, że wszyscy odetchnęliśmy od upałów. Wieczorem czekało nas zwiedzanie Krakowa; zobaczyliśmy między innymi podziemia rynku, a niektórzy dostrzegli nawet ziejącego ogniem smoka.
      Ostatniego dnia wyruszyliśmy do Sztolni Czarnego Pstrąga, gdzie mieliśmy okazję posłuchać ciekawych opowieści przewodnika. Mimo strachu, wypłynęliśmy szczęśliwi.

Wycieczka do Krakowa była dla uczniów lekcją historii, która na zawsze zostanie w pamięci.
      Dziękuję opiekunom za pomoc i wsparcie.